کلاسهای آیلتس آموزشگاه زبان اوج

فکر می کنم این سوال که چند ماه طول می کشد تا آیلتس بگیرم در هر ثانیه در ایران میلیون ها بار پرسیده می شود! اری ..باور دارم که پرسیده می شود و یا شاید هم بیشتر…!

سخن را کوتاه می کنم و سعی می کنم یک جواب علمی و آکادمیک به این سوال بدهم. جواب،،،باور کنید هیچ جواب کاملی ندارد! و اگر جوابی بخواهم بدهم باید اول یک سری پیش نیاز های علمی شما را بدانم تا بلکه جوابی نزدیک به سوال شما را پاسخ دهم. اما همیشه زمانی که یک زبان پژوه نیاز به دریافت مدرک آیلتس با نمره ایی مشخص دارد، اولین قدم برای کمک کردن به او تعیین سطح علمی او است. ما در آموزشگاه زبان اوج  در مرحله اول یک آزمون تعیین سطح به صورت شفاهی و یا نوشتاری و بعضی از مواقع که سطح دانشجو بسیار نامشخص است از هر دو استفاده می کنیم تا بدانیم در چه سطح علمی از زبان انگلیسی قرار دارد.  حال با جواب دادن سوال تکراری شما!!! در ادامه به طور کامل آیلتس و روش درست یادگیری و دریافت آن را توضیح می دهم.

اولین نکته ایی که همیشه زبان آموزان گرامی در مورد آن باید بدانند ماهیت این امتحان است. چرا که همیشه ما با تعداد بسیار زیادی زبان آموز مواجه می شویم که کمترین اطلاعاتی در مورد این امتحان ندارند و اگر هم دارند آن اطلاعات صحیح نمی باشد. مانند اینکه آیلتس دارای یک جزوه مخصوص است که اگر آموزشگاه به شما دهد شما به راحتی این امتحان را دریافت خواهید کرد! و یا اینکه من تعیین سطح در فلان آموزشگاه دادم و نمره من حداقل ۶ در تمام مهارتها است! و غیره….باور بفرمایید مقدار ناآگاهی دانشجوها در مورد این امتحان فراتر از این سوالات است. در ادامه شایان توجه است که در صفحات دیگر ما به طور کامل جزییات آیلتس را شرح داده ایم و در اینجا من فقط روش آموزش خودمان را توضیح می دهم که باور دارم بهترین در نوع خودش است.

ما در قدم بعدی( تعیین سطح انجام شده است) به دانشجو در مورد کلاسهای گروهی، نیمه گروهی و خصوصی توضیح می دهیم و مزایا و ضعف هر کدام را نسبت به دیگری به اطلاع او می رسانیم. بعد از ثبت نام دانشجو و دریافت کتابهای آموزشی، کلاس با نوع درخواستی که زبان پژوه درخواست نموده است(گروهی، نیمه گروهی و خصوصی) آغاز به کار خواهد کرد. بعد از این پروسه روند آموزشی را توضیح خواهم داد.

اصلی ترین نکته آموزشی ما در کلاسهایمان آموزش و تاکید مکالمه انگلیسی است. به این معنی که هر موضوع و متن و حتی موضوع شنیداری در کلاس به زبان انگلیسی بحث خواهد شد. زبان پژوهان گرامی توجه داشته باشند که منظور ما از کلاسهای مکالمه محور فقط آموزش مکالمه نیست بلکه ما اعتقاد داریم که زبان انگلیسی دانش جویان عزیز با تاکید بر مکالمه زودتر رشد خواهد کرد و کلاسهای درس فضای فعال تری خواهد داشت. پس نگران مهارتهای شنیداری، خواندنی و گرامر خود اصلا نباشید چونکه همه آنها تدریس می شود. در آخر زمانی که زبان آموز به سطح مورد انتظار برای شروع دوره آیلتس رسید (البته بعد از گذراندن امتحانات مربوطه) اجازه دارد که دوره آیلتس خود را زیر نظر اساتید برتر با یک سیستم تدریس نوین شروع کند. در طول دوره آموزشی تمامی مسایل آموزشی زیر نظر ما کنترل می شود تا هیچ یک از کلاسهای ما از ترتیب آموزشی خود خارج نشود و دانشجو به هدف خود هر چه سریع تر نزدیک شود.

در آخر به این نکته باز اشاره می کنم که برای دریافت مدرک آیلتس هیچ بازده زمانی مشخصی وجود ندارد و وابسته به میزان مطالعه و پیشینه علمی زبان آموز دارد. و هر کسی دوره زمانی را بدون تعیین سطح علمی بازگو کند، مطمن باشید که فقط برای جلب توجه شما به قصد ثبت نام انجام گرفته است.

 

کتابهای دوره آیلتس از مجموعه کتابهای مایند ست Mind Set است

اموزشگاه زبان

مکالمه آیلتس