ارتقای نمره آیلتس

آزمون TOLIMO
اکتبر 20, 2019
راه حل نهایی: خرید آیلتس
اکتبر 28, 2019

یک سوال بسیار مهم که همیشه کسانی که امتحان ماک و یا اصل آیلتس را داده اند در طول سالها متمادی پرسیده اند و همیشه به طور کامل به جواب نرسیده اند…..
چرا نمره کامل من (overall) بین ۵٫۵ تا ۶ درجا می زنه و بالاتر نمی اد؟
برای پاسخ به این سوال گروه آموزشی ما باید اطلاعات کامل از امتحانی که از قبل داده اید و همین طور سطح علمی شما را داشته باشد.اما بعضی از مشکلات شما رو هم بدون آگاهی از سطح علمی شما بر اساس تجربه می شود راهگشایی کرد……
می توان گفت که در حقیقت شما در تمام چهار قسمت  امتحان آیلتس تقریبا ضعیف هستید اما در دو بخش رایتینگ و اسپیکینگ بیشترین ضعف رو دارید. حتما می پرسید که همه دانش پژوهان ایرانی در این دو بخش ضعیف هستند، اما ما می گویم که دانش جویان ایرانی به طور کل در این دو قسمت کم کاری می کنند. حال با دانستن اصل موضوع، در ادامه توضیح مختصری در مورد روش مطالعه آنها خدمت شما عرض می کنیم.

شما در ابتدا اگر به طور اصولی آموزش در بخش گفتار (Speaking) نبینید صد در صد سعی در استفاده از کلیشه های مرسوم و یا حفط کردن لغات و گرامر خاص خواهید کرد. سوال؟ مگر نباید این کار را کرد؟ خیر……شما با استفاده از این متد آموزشی نمره خود را در بخش گفتار بین نمره ۵ تا ۶ قرار خواهید داد و هرگز نمره بالاتری نخواهید گرفت. اما اگر یاد بگیرید که آزادنه در یک مبحث صحبت کنید به طور یقین نمره بالاتر از ۷ دریافت خواهید کرد.

حال به بخش نوشتار (Writing) می پردازیم:

به طور کلی در بخش نوشتار (Writing) دانش جویان ایرانی ضعیف تر از قسمت گفتار (Speaking) ظاهر می شوند و در نتیجه نمره پایین تری نیز دریافت می کنند. پس چکار باید کرد؟ جواب ساده است….از کلیشه های رایج استفاده نکنیم!!! و در موقع نوشتن از اطلاعات خود کمک بگیریم. خوب چگونه؟؟…. با شرکت در کلاسهای زبان گروه آموزشی ما شما را با روشی آشنا خواهیم کرد که قادر به نوشتن به زبان انگلیسی مانند زبان مادری خود خواهید بود، پس تو اوج ببینمت….