فیلمهای کمک آموزشی

روش آموزشی CLT چیست؟
نوامبر 10, 2019
آیا امتحان پی تی ای ساده تر از آزمون آیلتس است؟
می 25, 2022

معرفی فیلم به زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان اوج

Arrival

برخورد انسان با موجودات فضایی در فیلمهای بسیار زیادی به تصویر کشیده شده است، که البته همیشه خونبار بوده و با پیروزی انسان نیز پایان گرفته است! اما در این فیلم روایت داستان به طور کلی متفاوت با آثار قبلی است.

Face Off

تغییر چهره زمانی یکی از محبوبترین فیلمهای اکشن زمان خودش در ایران بود، خیلی ها دنبال این فیلم بر روی VHS  می گشتند!! تلویزیون هم ۱۰۰ بار با دوبله فارسی پخش اش کرده است. و اما این بار تماشا با زبان اصلی

Game

معرفی فیلم از دیوید فینچر به عنوان اولین اثر برای تماشا همیشه سخت بوده است، چون هر کسی یکی از آثار او را بیشتر از بقیه دوست دارد. اما به نظر من فیلم بازی بهترین اثر او برای اولین آشنایی با دنیای فیلم سازی اوست….

Annihilation

و باز داستان یک موجود ناشناخته که سرزده به سیاره زمین آمده است، و باز درگیری یک گروه از دانشمندان برای مواجهه با این موجود نو رسیده!!! البته دارای داستان زیبایی نیز است. آموزشگاه زبان اوج به شما پیشنهاد می دهد.

chernobyl

 مینی سریال چرنویل مناسب برای زبان آموزانی است که حوصله دیدن سریالهای طولانی و چند فصلی را ندارند، اما دوست دارند تجربه تماشای یک سریال به زبان انگلیسی را داشته باشند. جریان دارد.

Snowpiercer

جامعه طبقاتی در خیلی از فیلمها به روشهای مختلف به تصویر در آمده است، اما این جامعه در شرف فروپاشی در یک قطار آخر زمانی که تنها بازماندگان نسل بشریت در آن هستند، جریان دارد.

The Apartment

اگر تا به حال یک کمدی کلاسیک ناب ندیده اید به هیچ عنوان آپارتمان را از دست ندهید، به این دلیل که حدود ۶۰ سال از ساخته شدن این فیلم می گذرد اما هنوز تازگی خودش را در تمامی این سالها حفظ کرده است.

Smallfoot

بر طبق روال همیشه بعد از معرفی چند فیلم و سریال نوبت به معرفی کارتون رسیده است. انیمیشن پاکوچک با زبان بسیار ساده خودش بهترین انتخاب برای تقویت زبان انگلیسی در وقت آزاد است.

Die Hard

فیلمهای اکشن در چند سال اخیر بیشتر به سمت فیلمهای تخیلی سوق پیدا کرده اند! بنابراین انتخاب یک فیلم اکشن پلیسی بسیار سخت شده است. در نتیجه یک فیلم از دهه ۸۰ میلادی را بهتون معرفی می کنیم.

Deadpool

خشونت در فیلمهای کمیک استریپ به علت پایین نگه داشتن درجه سنی همیشه در حد کمی قرار دارد که از جذابیت آن می کاهد، اما خوشبختانه در این فیلم در حد بالایی قرار گرفته است که آن را نیز جذاب کرده است…

Her

در آینده ایی نزدیک دیگر نیازی به ارتباط برقرار کردن با انسانهای اطراف نیست، بلکه هوش مصنوعی جایگزین آن شده است. فیلمی پر از دیالوگ های طولانی که برای زبان آموزان دوره متوسط به بالا عالی است.

Terminator 1

خیلی از فیلمهای علمی تخیلی که موضوعات هوش مصنوعی و خطرات آن را گوشزد می کنند به نوعی وام دار فیلم ترمیناتور هستند. فیلمی که با این همه آثار سطح پایین علمی در حال فراموشی است.