فیلم های کمک آموزشی

اشتباهات مرگبار!!
نوامبر 5, 2019
روش آموزشی CLT چیست؟
نوامبر 10, 2019

معرفی فیلم به زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان اوج

بیشتر زبان پژوهان در بیشتر مواقع بعلاوه کتاب های درسی خود به دنبال منابع دیگری برای تقویت زبان انگلیسی هستند چون همانطور که  باعث سریع تر شدن دوره آموزشی خودشان می شود، روند آموزشی رو لذت بخش تر نیز می کنند. در ادامه یکی از این منابع مهم که معمولا ۹۰ درصد زبان پژوهان خواستار دست یابی به آن هستند و همیشه نیز بوده اند را اشاره می کنم.

اولبن گزینه تماشای کارتونهای زبان اصلی برای زبان آموزان دوره پایه و یا همان دوره استارتر است. کارتونهای زبان اصلی به علت اینکه برای کودکان طراحی و تولید می شوند دارای زبان بسیار ساده ایی هستند که باعث درک زبان آموزان به طور کامل می شوند و دستور زبانهایی را که فرا گرفته اند را به صورت کاربردی مشاهده می کنند. و  البته برای زبان آموزان دوره متوسط به بالا فیلمها و سریالها معرفی خواهد شد. در ادامه اگر نتوانستند به طور کامل زبان کارتون را درک کنند از زیر نویس انگلیسی استفاده کنند. زبان پژوهان دقت فرمایند که هیچ وقت نباید در هیچ شرایطی ار زیر نویس های فارسی استفاده کنند چونکه باعث ایجاد وقفه در یادگیری زبان انگلیسی می شوند. در ادامه هر هفته یک انیمیشن، فیلم و یا سریال معرفی خواهد شد.

 

Rango

اگر به وسترن های اسپاگتی علاقه دارید، به هیچ عنوان این انیمیشن رو از دست ندهید که پر از ارجاع های مختلف به این جور فیلم هاست.

 

Sausage Party

کارتون با درجه بزرگسال (R) به ندرت در سرتاسر جهان تولید می شود، چونکه معمولا دلایل مختلفی که خارج از حوصله این مطلب است وجود دارند. اما توجه داشته باشید که با کودکان به هیچ عنوان این انیمیشن را تماشا نکنید.

Rick and Morty

ریک و مورتی جزو انیمیشن های سریالی در حدود ۳ فصل با موضوع خانواده، موجودات فضایی، سفر در زمان و مشکلات اجتماعی با رویکردی طنز است. اگر چند قسمت اولیه رو بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید، تجربه جالبی را در تماشای این انیمیشن خواهید داشت.

Wreck-It Ralph

اگر شما جزو گیمرهای قدیمی هستید و خاطرات بسیار زیادی با بازی روی کنسول های میکرو و سگا دارید،به طور کل این انیمیشن برای شما  ساخته شده است!

Breaking Bad

حال بعد از معرفی چند انیمیشن به سراغ پیشنهاد ویژه ما برای تماشای یکی از بهترین سریالهای چند سال اخیر می رویم. Breaking Bad یا افسار گسیخته به طرز عجیبی زیبا و درگیر کننده است و خیالتان نیز از لهجه انگلیسی آن راحت باشد که زود به آن عادت خواهید کرد. در این فیلم شما با ساختاری جدید رو به رو می شوید و بسیار زیبا خواهد بود چونکه باید تماشا کرد و دید

Groundhog Day

اگر یک روز مشخص در یک تاریخ مشخص هر روز تکرار بشود، ما چکار خواهیم کرد؟ جواب این سوال را در فیلم روز موش خرما خواهید یافت. یک فیلم از دهه ۹۰ میلادی که بین این همه فیلم های جدید گم شده است و به علت موضوع خاص اش هنوز بدون رقیب است. برای دین این شما باید این فیلم را ببینید چونکه قشنگ است پس ببینیمش…….و برای اینکار باید این فیلم را ببینید.

Joker

بعد از نقش آفرینی هیث لجر در نقش جوکر، کسی دیگر باور نمی کرد که بازیگری بتواند دوباره این نقش را مانند او بازآفرینی کند. اما جواکین فونیکس توانسته با قدرت بازیگری خود به طرز زیبایی پیشینه شخصیت جوکر را نمایش دهد. در اصل کل فیلم یک جور شروع دوباره دنیای بتمن در مقابل یکی از دشمنان اصلی است، اما از بتمن خبری نیست!! برای دیدن جوکر باید این فیلم را دید…

Shadow

معرفی یک فیلم چینی شاید ربطی به تقویت زبان انگلیسی نداشته باشد، اما می تواند با ربط نیز باشد!! مشروط بر اینکه از زیرنویس انگلیسی استفاده کنید…. معرفی فیلم سایه بعد از این همه فیلم و سریال آمریکایی حسابی می چسبد، پس از دست اش ندهید که با فیلمی زیبا با روایتی جالب روبه رو خواهید بود، بعلاوه جلوه های ویژه مخصوص فیلم های چینی که همیشه شاعرانه است.

Edge of Tomorrow

فیلمهای اندکی وجود دارند که توانسته اند با عنصر زمان به درستی بازی کنند، به طوری که بیننده را در همان دقایق اول از فیلم دل زده نکنند. یکی از این فیلمها لبه فردا است که با یک فیلمنامه حساب شده، شما را به بازی با زمان دعوت می کند!

Gone Girl

اگر به دنبال یک فیلم دیالوگ محور می گردید که داستان بر روی آن استوار شده باشد، حتما دختر گمشده را تماشا کنید. فیلم از ابتدا تا انتها بر روی صحبتهای بین شخصیتها جریان دارد و برای تقویت زبان انگلیسی فوق العاده عالی است.اااااااااااااااا

Usual Suspects

موضوع جالب در مورد فیلم مظنونین همیشگی این است که نمی شود داستان فیلم را به طور خلاصه تعریف کرد! بلکه فقط و فقط باید فیلم را دید، اما یکبار دیدن فیلم نیز کافی نیست تا بشود به طور کامل از جریان فیلم سر در آورد!! hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Inception

رویاها واقعا چی هستند؟ آیا در زندگی ما تاثیر دارند و یا اینکه زندگی در رویاها تاثیر دارند و آیا می شود آنها را دستکاری کرد؟ برای پاسخ به این سوالها باید وارد رویا شد………