چگونه سریع تر به آیلتس برسیم؟

کارگاه رایتینگ ما چگونه است؟
مارس 24, 2019

سوال جالبی است، نه؟ همه ما به دنبال پاسخی برای آن هستیم اما متاسفانه این سوال اصلا جوابی ندارد!! اما نگران نباشید با پرسیدن سوال درست به جواب خواهید رسید.

و اما سوال صحیح: چگونه با یک روش صحیح آموزشی به آیلتس دست پیدا کنیم؟ من برای این سوال جواب دارم و در ادامه پاسخ خواهم داد.

برای به دست آوردن امتیاز مورد نظر شما که معمولا عدد ۶ به بالا می باشد باید دو نکته روش آموزشی و مطالعه دقیق را در کنار هم قرار داد تا بتوان به نتیجه دلخواه رسید.اما در اینجا من فقط در مورد مطالعه منظم و دقیق صحبت خواهم کرد چونکه در صفحات دیگر در مورد روش آموزشی ما توضیحات کافی داده شده است.

نمی دونم چرا همه به دنبال یک میان بر برای آیلتس می گردند در صورتی که تنها میان بر موجود برای این امتحان به غیر از آموزش صحیح، مطالعه درست می باشد که متاسفانه زبان پژوه های ایرانی آنرا نادیده می گیرند. از زمانی که شما تصمیم به دریافت این مدرک می کنید، باید وقت و انرژی کافی برای آن در نظر بگیرید حتی اگر پر از مشغله کاری هستید، چونکه بدون مطالعه اگر سالها به کلاس زبان هم بروید باز شما قادر به دریافت آن نخواهید شد.

حالا با یک جمع بندی کوتاه خدمتتون عرض می کنم که زمانی شما به هدفتان دست پیدا خواهید کرد که تمام روشهایی که در این برگه و یا در برگه های دیگر توضیح داده شد را به کار گیرید. در ادامه ما به شما قول می دهیم که اگر توصیه های ما را جدی بگیرید بدون شک در کمترین بازده زمانی (بین ۳ تا ۶ ماه با احتساب تعیین سطح شما) مدرک آیلتس را در دست خواهید داشت.